Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Advisor
Title
Subject
Type
???browse.menu.program???
???browse.menu.cnpq???
Políticas
Politica do Repositório
Termo de Autorização para Publicação Digital
Ficha Catalográfica
Help
Dicas e Ajuda
Ficha Catalográfica
Contato
Help
Sign on to:
My DSpace
Receive email
updates
Edit Profile
Language
português
Deutsch
English
Search
Search:
All of DSpace
Escolas de Ensino Superior da Universidade do Estado do Amazonas
ED - Escola de Direito
ESAT - Escola Superior de Artes Turismo
ESA - Escola Superior de Ciências da Saúde
ENS - Escola Normal Superior
EST - Escola Superior de Tecnologia
ESO - Escola Superior de Ciências Sociais
for
Current filters:
Title
Author
Subject
???jsp.search.filter.type???
Date Issued
Has File(s)
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
???jsp.search.filter.type???
Date Issued
Has File(s)
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
???jsp.search.filter.type???
Date Issued
Has File(s)
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Start a new search
Add filters:
Use filters to refine the search results.
Title
Author
Subject
???jsp.search.filter.type???
Date Issued
Has File(s)
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results 1-2 of 2 (Search time: 0.003 seconds).
previous
1
next
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
5-Dec-2018
O desenvolvimento da criança com transtorno do espectro autista: os desafios da educação na perspectiva inclusiva
Albuquerque, Hanna Maria Silva de
30-Jul-2021
Inclusão de alunos surdos em uma escola comum da zona norte de Manaus: uma análise discursiva
Aroucha, Phamela Santos
Discover
Author
1
Albuquerque, Hanna Maria Silva de
1
Aroucha, Phamela Santos
Subject
2
Inclusive education
1
Autistic child development
1
Autistic Spectrum Disorder
1
Brazilian sign language
1
Deaf
1
Desenvolvimento da criança autista
1
Discourse
1
Discurso
1
Ensino aprendizagem
1
Língua brasileira de sinais
.
next >
Date issued
1
2018
1
2021
Has File(s)
2
true