Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repositorioinstitucional.uea.edu.br//handle/riuea/506
Title: | Software educacional: wondershare quiz creator - simulador de avaliações |
Other Titles: | Educational software: wondershare quiz creator - evaluation simulator |
Authors: | Galvão, Roselane Ramos |
Keywords: | Softwares educacionais;Software de autoria;Informática educativa;Software Wondershare Quiz Creator |
Issue Date: | 22-Aug-2017 |
Publisher: | Universidade do Estado do Amazonas |
Abstract: | This paper shows the result of a research developed during the Supervised Internship I and II of Informatics Degree Course, the Center for Higher Studies of Itacoatiara in Amazonas State University. The topics will be addressed, Computers in Education and Educational Software. Also reported are the methodologies that were used for the development of research. For a better understanding of how the Educational Software foster knowledge, we describe the main activities developed with Wondershare wanted Creator software during the internship period. |
Description: | O presente trabalho mostra o resultado de uma pesquisa desenvolvida durante o Estágio Supervisionado I e II do Curso de Licenciatura em Informática, do Centro de Estudos Superiores de Itacoatiara da Universidade do Estado do Amazonas. Serão abordados os temas, Informática Educativa, e Softwares Educacionais. Também serão relatadas as metodologias que foram utilizadas para o desenvolvimento da pesquisa. Para uma melhor compreensão de como os Softwares Educacionais estimulam o conhecimento, descreveremos as principais atividades desenvolvidas com o software Wondershare Quiz Creator durante o período do estagio. |
URI: | http://repositorioinstitucional.uea.edu.br/handle/riuea/506 |
Appears in Collections: | CESIT - Trabalho de Conclusão de Curso Graduação |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Software educacional- wondershare quiz creator - simulador de avaliações.pdf | 1,22 MB | Adobe PDF | View/Open |
This item is licensed under a Creative Commons License